niedziela, 22 czerwca 2014

Manicure kolorowy

Kolejny raz skusiłam się na kolory i proste formy. Troszkę pracy potrzebowało jego wykonanie, ale myślę, że same efekty są zadowalające. Przepraszam za jakość moich paznokci na zdjęciu, gdyż były lekko zmęczone po dwóch dniach, a przypomniałam sobie że jeszcze ich nie sfociłam. Więc lekko zdezelowane, ale jeszcze sam efekt widać.

Do wykonania użyłam:
Bourjouis so laque adora bleu 06
Bourjois so laque Abricot ouaté 46
Miss Europe n°79 eau de violette
brokat na kciuku to Bourjois n°14 rainbow apparition
oczywiście użyłam tez paski na podzielenie


A przy okazji jak już użyłam silikonowego brokatu Bourjois to napomknę o nim troszkę. Jak to nie pierwszy raz producent nas oszukuje dając intensywny fiolet w tle. Niestety na paznokciach otrzymujemy nie mniej nie więcej jak sam brokat z lekkim zabarwieniem w tle ni to różowym ni to fioletowym. Oczywiście największym plusem według producenta jest żelowa konsystencja, która bardzo łatwo rozprowadza się po paznokciu oraz szeroki pędzelek, powinniśmy sobie poradzić za jednym pociągnięciem w ciągu 1 sekundy. No tak, oczywiście to wszystko jest lekka przesada a do tego niestety schnie długo, a na pewno nie jak napisał producent 60 sekund. Bo i po 10 minutach nadal przyklejałam się.

Bardzo podoba mi się pędzelek (jego kształt jak i kształt przykrywki, którą wygodnie się trzyma) i sam brokat który pięknie się mieni. Niestety nie mogę Wam tego dobrze pokazać na zdjęciach. Ale jak tylko takowe uda mi się zrobić to obiecuje zamieścić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz