poniedziałek, 9 października 2017

A co by nie spróbować

Ostatnio pomyślałam, a może by tak wrócić do bloga. Ostatnio stałam się aktywna dzięki instagramowi, to może wrócić do bloga. Miałam blog o autografach, niestety po urodzeniu synka zabrakło mi czasu na wyszukiwanie informacji o znanych postaciach i pisanie listów zeszło na dalszy plan. Moje samopoczucie nie było najlepsze i sytuacja zdrowotna trochę się pogorszyła, jednak musiałam wziąć się za siebie i wrócić do aktywnych, dla rodziny, dzieci. Ale codzienność jest nadal taka sama, każdy zabiegany ale każdy używa kosmetyków i rzeczy użytku codziennego. Tak więc spróbuję. Zacznę od powtórzeń i wykorzystam zdjęcia z instagrama, żebym mogła napisać coś więcej. Na początek po prostu potrzebuję trochę czasu aby znowu blog ruszył, wiem nigdy nie był specjalnie wyjątkowy, ale może dzięki Wam (pod warunkiem że zyskam czytelników) stanie się czymś więcej a przynajmniej miejscem do nawiązywania kontaktów i rozmów. A więc witajcie ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz