wtorek, 13 maja 2014

Odcienie zieleni

I tym razem użyłam gąbki, a że bardzo lubię kolor zielony to postanowiłam połączyć dwa odcienie. Nie ma rozmycia kolorów, a widać dokładnie przejście przez co manicure wygląda trochę jak francuski tylko kolorowy. Mi się spodobał, ale nie mogłam zrobić degradacji gdyż po pierwsze nie mam trzeciego odcienia zieleni, a po drugie dokonałam zakupu gąbki Bourjois i jest ona na tyle malutka (w kształcie małego trójkącika), że można tylko dodać jeden kolor.


Ale ten efekt mnie zadowolił i nosiłam kilka dni do pierwszych odprysków. Niestety lakiery Yves Rocher nie noszę dłużej niż 3 dni, bo te mini bardzo szybko odpryskują.




A użyte lakiery to widoczne na zdjęciu
Yves Rocher Joli tourquoise
Yves Rocher  61, Vert canard
Na koniec dodatkowo dla połysku kładę warstwę lakieru bezbarwnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz