wtorek, 13 maja 2014

Polskie barwy

Możecie się ze mnie śmiać, ale od niedawna robię różne wygibasy na paznokciach. Jest to spora odmiana która nastąpiła po tym jak dotychczas malowałam paznokcie tylko na jeden kolor. A już użycie jakiegoś wyrazistego, rzucającego się w oczy koloru to dopiero był wyczyn. Ale teraz postanowiłam się bawić lakierami i robić co mi się tylko podoba. I tak ostatnio wpadłam na kolejny świetny pomysł a dokładnie na kolejną metodę jaką podpatrzyłam u innych. Malowanie za pomocą gąbki. Nie wiem w jaki sposób wybrać gąbkę dlatego użyłam zwykłą domową do mycia. Chyba jednak nie okazała się najlepsza. Ale za to ładne polskie barwy wyszły na moich paznokciach.





Jednakże z efektów nie byłam zadowolona dlatego skończyło się na jednej dłoni.  Dobrze także okleić dookoła palec taśmą, żeby nie pobrudzić, gdyż jego zmywanie nie jest wcale łatwe, a dodatkowo zajmuje to masę czasu.
























A oto użyte do tego lakiery

Yves Rocher Hibiskus rouge to edycja letnia limitowana
Yves Rocher 02, blanc neige

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz