wtorek, 21 sierpnia 2018

Kosmetyki Le Petit Marseillais Krem 3 w 1

Na co dzień używam kosmetyków Le Petit Marseillais z przyjemnością, takich jak żele pod prysznic, dezodoranty, antyperspiranty czy dezodoranty w kulce, szampony, ale od niedawna także żel do twarzy i krem. Miałam przyjemność testować serię Bonne Mine z morelą. Były bardzo fajne, niestety do tej pory ciężko mi je znaleźć w sklepach, więc chwilowo wróciłam do stałych i lubianych. Ale nie o tym teraz, pora na nowość. Krem 3 w 1 również o zapachu moreli, ale jest także w innej nucie zapachowej. Bardzo fajny produkt w ciekawych opakowaniach, formatach i zapachach.

Kiedy otrzymałam zaproszenie do testu, byłam zachwycona, kolejny produkt do ciała, ale także do twarzy a nawet dłoni. Bo jak się okazuje jest to krem wielozadaniowy. I swoje role jako tako spełnia. Wiadomo za taką cenę, produkt, który można dostać w każdym pobliskim sklepie, markecie, nie jest to produkt drogeryjny ani apteczny, wiec cudów nie ma co się spodziewać. Jednak jest dobrze, tak jak na markę przystało. Produkt ładnie pachnie, ma fajne formaty i opakowanie, zdecydowanie przypadła mi do gustu tubka, która jest na tyle wygodna że można go spokojnie zabrać ze sobą do torebki, plecaka, na wakacje czy gdziekolwiek. I mamy 3 kremy z głowy. Mi nawet sprawdził się po oparzeniu słonecznym, nawilżył i idealnie zabezpieczył skórę do czasu aż znalazłam odpowiedni produkt. Używając go do twarzy bardzo przyjemnie nawilża, do tego przyjemnie pachnie. Szybko się wchłania, nie zostawia śladów ani tłustej warstwy, bardzo dobry produkt za odpowiednią cenę. Wiadomo cudów nie działa, gdyż jest to produkt bardzo neutralny, uniwersalny, bazowy. Ale za tą cenę warto go mieć przy sobie. Przy bardzo suchej skórze na pewno sobie nie poradzi i nie nawilży na 24 godziny, ale producent tego nie obiecuje. Producent daje nam naturalne składniki, zapach letniej natury i nawilżenie, zmiękczenie, odżywienie naszej skóry. Nie jest to produkt za duże pieniądze dlatego nie możemy zbyt dużo wymagać. Ja go polubiłam zdecydowanie w wersji w tubce i uważam że jest to świetna propozycja do damskiej torebki. 

Same plusy 
+ nawilżenie
+ zapach
+ dostępność
+ cena

Minusów nie znalazłam



Przy okazji jeśli miałabym wybrać zapach zdecydowanie jestem za morelami, bo jakoś migdały w zielonym opakowaniu do mnie aż tak nie przemówiły. Próbki jednak szybko się rozeszły po koleżankach, więc jestem zadowolona z kampanii. Fajny produkt za niewielką cenę, jak nie spełni się do twarzy można użyć do ciała, do rąk, dla mnie spełnia się do wszystkich trzech. Pudełkowa wersja poszła do teściowej i podobno też jest zadowolona. Dlatego bardzo się cieszę, że mogłam przetestować te produkty, bo na pewno będę do nich wracać a nawet kupować na prezenty, bo jest to jak najbardziej produkt uniwersalny. Do tego za niewielką cenę. Znalazłam go bez problemu w pierwszym markecie, który mam najbliżej domu i widziałam w każdym kolejnym. Polecam do przetestowania, choć nie mam pewności czy jest już dostępny w Polsce. Jeśli nie to pewnie niedługo będzie :) Marka Le Petit Marseillais jest warta polecenia i przetestowania. Ja zaadoptowałam sporo kosmetyków od nich i jestem zadowolona, za niewielką cenę mam sporo kosmetyków do pielęgnacji, do mycia i na pewno będę je używać i nadal je kupować. Bo po co wydawać pieniądze na żele, dezodoranty, które niczym się nie różnią a są droższe. Mogę śmiało powiedzieć że są to produkty idealne na prezent, dla osoby młodszej jak i starszej, nie tylko dla kobiety ale także dla mężczyzny, zwłaszcza że mają także kilka kosmetyków przeznaczonych typowo dla mężczyzn. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz